Sandra

Uppsalabo, Minigolfare, Flygplatskontrollant, Sports tok, Skåning

Oj oj oj oj oj

Publicerad 2009-03-24 23:00:26 i Allmänt

Nu har jag varit dålig på att skriva i bloggen!! Vad har jag hittat på under dessa dagar?? Jag har varit ledig 9 dagar och målat klart alla skåpsluckor.Dom är riktigt fina nu. Så det ser lite bättre ut i köket nu:)

 

Melodifestivalen gick ju sen på helgen där... såg den med Erik, pierre, michaela, Karro, Teemu. Det var kul... men väldigt förvånad att Malena vann den. Men det var på tiden att lite ny musikstil vinner det. alltid samma typ av låt som vinner. 

Sen har jag bara jobbat....inget nytt fdär inte, förutom att jag fick chansen att åka med en skyddsvakt under natten och kolla lite vad dom sysslar med. Riktigt kul faktiskt.

 

Nu till helgen blir det tjejfemman!! Det ska bli skoj, men det är en lång resa tyvärr... ända ner till Vinslöv. Men det ska nog gå bra... ni får hålla tummarna!! 

Nu ska jag försöka sova.. men jag lovar att komma med lite bilder från tjejfemman!! 

 

Simma lugnt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Är en tjej som jobbar på arlanda. Gillar sport, spelar själv minigolf. Gillar när det händer saker, blir annars rastlös. Men kan även sitta hemma och titta på film en regning söndag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela