Sandra

Uppsalabo, Minigolfare, Flygplatskontrollant, Sports tok, Skåning

Regn regn regn!!

Publicerad 2009-07-10 22:12:58 i Allmänt

Steg upp kl 8.15 idag, under natten så hade jag en katt som sov vid mina fötter men den fick flytta sig ner på golvet 2 gånger, för jag behövde vända mig. Sen kom inte den katten upp nån mer. Vi for iväg till Kungälv runt 9.45. Det enda man såg på hela den vägen dit var regn regn regn. Så vi hade väl inte så stor förhoppningar om att träna. Men vi hoppades på att det skulle avta lite så man kunde åtminstonde komma runt filten. Men icke!!

Så där satt vi och spelade "Chicago" istället.. Jag vann några gånger =)

När klockan var runt 13 åkte vi inte till stan i kungälv och letade lunchställe. Vi hittade ett jätte bra ställe som hade dagens lunch för 69:- Det var en buffe med 3 varmrätt plus tacos och en salladsbuffe. Helt perfekt ställe!! Vi alla blev mätta så vi nästan rullade tillbaka till bilen.

Tyvärr blev det inget minigolfande, det fick bli lite mer kortspel när vi kom tillbaka.... kl 15 gav vi upp. Vi åkte tillbaka till Uddevalla. Nu är kl 22.10 och det har fortfarande inte slutat regna. Jag hoppas på bättre väder i morgon så man kommer runt filten i allafall. 

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla lite på tv....

Simma lugnt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Är en tjej som jobbar på arlanda. Gillar sport, spelar själv minigolf. Gillar när det händer saker, blir annars rastlös. Men kan även sitta hemma och titta på film en regning söndag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela