Sandra

Uppsalabo, Minigolfare, Flygplatskontrollant, Sports tok, Skåning

Torsdag!

Publicerad 2009-03-12 18:57:41 i Allmänt

Idag är det torsdag och idag har jag varit på siba med jonas och hämtat hans PS3. Han lämnade in den på lagning, men dom kunde inte laga den så han fick en helt ny istället. Den är snygg:) I trappen där vi bor satt det en "annons". Det var en kille som ville ha en 1:a i detta område. Så jonas tog numret för jonas och jag har velat ha större. En 1:a på 2 personer är lite trångt, men det går. Så jonas ringde upp honom sen när han var på jobbet. det visade sig att han bor i trappen brevid och har en 2:A som han inte vill ha. Perfekt ju!! Så på tisdag ska jonas och jag dit och kolla på hans lägenhet. Tänka om det funkar... perfekt ju!

 

Jag gick ner till ica och handlade lite, bla kakao för jag vart sugen på kladdkaka. Så nu står den och väntar på att bli sval så jag kan äta lite. Mmmm.... jag har typ bakat hela veckan. Har väl fått bakmani denna vecka. Päronkaka x2, kladdkaka, vi får väl se i helgen hur många kakor till jag lyckas göra.

 

Efter det att jag fick veta att vi skulle kolla lägenhet på tisdag var jag ju tvungen att sätta fart lite med målandet, för killen i 2:an kommer ju kolla våran. Då måste ju alla skåp vara klara. Så efter bakandet målade jag skåp igen...

 

Måste ju berätta om igår lite grann, satt och sträck kollade criminal minds samtidigt som jag sprang ner och upp till tvättstugan. Mitt råd till er: GÖR ALDRIG DETTA. man blev ju helt nojig och kollade efter sig hela tiden... FY!!

 

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2009-03-15 13:58:51

Sandra lol

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Är en tjej som jobbar på arlanda. Gillar sport, spelar själv minigolf. Gillar när det händer saker, blir annars rastlös. Men kan även sitta hemma och titta på film en regning söndag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela