Sandra

Uppsalabo, Minigolfare, Flygplatskontrollant, Sports tok, Skåning

Sova???

Publicerad 2009-11-05 04:40:20 i Allmänt

Här sitter jag nu kl 04.24 och kan inte sova. Massa tankar i huvudet om jobb, vänner och annat skit.

Med jobbet så är det ju så mycket skit just nu att man vill spy. Det är det ena saken efter den andra att man börjar bli less. I lördags natt så gjorde jag något riktigt bra. Jag tog hand om en kollega som var riktigt dålig, styrde upp situationen och tog hand om kollegan på ett bra sätt.

Vänner ja, jag vet ju i allafall vilka mina riktiga vänner är. Det är dom som ställer upp, vått som torrt utan att ens fråga om saker och ting. De är de som förstår och lyssnar utan att döma. Kan man ens säga nått annat?

Ja du, här sitter jag nu i mörkret med TV på och tänker.

På lördag ska jag iväg på landslagsläger. Till bosön på lidingö, det ska bli kul att träffa alla igen. Det är alltid kul på dessa träffar. Förutom att min fot inte är hel och har läkt som det ska. Så jag kan inte vara med på alla aktiviteter som kommer ske.. men då får jag väl ta mig en promenad så jag får den motion jag vill ha.

Jag kanske borde stänga av nu och lägga mig och sova?? Jo det ska jag nog...

Kram på er

SIMMA LUGNT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Är en tjej som jobbar på arlanda. Gillar sport, spelar själv minigolf. Gillar när det händer saker, blir annars rastlös. Men kan även sitta hemma och titta på film en regning söndag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela