Sandra

Uppsalabo, Minigolfare, Flygplatskontrollant, Sports tok, Skåning

Tidig morgon!!

Publicerad 2009-03-10 10:26:40 i Allmänt

Idag har jag varit uppe sen kl 7, jag kunde inte sova längre. Så då gick jag upp och började laga en kaka. Päronkaka, så himla god. Eftersom jag inte hade gjort den kakan i denna ugn så tog det lite extratid att få kakan klar. Först var jag lite orolig att jag hade glömt något, för den ville aldrig bli klar. Men det blev den, och god!!

 

Sen städade jag lite i hallen. För det ser inte så fint ut där. Efter det fick jag rycket att äntligen måla skåpsluckorna. Så nu ligger 2 st på tork och väntar på att måla en 2:a gång. Innan var dom blå/vit spräckliga, nu ska dom bli hel vita. Det är såna där gamla skåpsluckor som man skjuter på. (Drar dom åt sidan)

 

Vad mer ska jag hitta på idag. Jag ska träffa en kompis på stan och äta mat. Jag ska städa klart och dammsuga i hela lägenheten.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Är en tjej som jobbar på arlanda. Gillar sport, spelar själv minigolf. Gillar när det händer saker, blir annars rastlös. Men kan även sitta hemma och titta på film en regning söndag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela