Sandra

Uppsalabo, Minigolfare, Flygplatskontrollant, Sports tok, Skåning

Målardag!

Publicerad 2009-03-10 18:13:48 i Allmänt

Idag har jag målat klart 2 st skåpsluckor. Dom blev betydligt finare nu. Men det ska ta sån tid för dom att torka. Och att man dessutom måste måla dom 2 gånger. Tar ju en hel dag:) 

 

Men jag har gett mig fan på att dom ska bli klara denna vecka. Jag har 4 st kvar att måla. Men som sagt jag är ledig ett antal dagar till så det ska inte vara några problem alls. Vad händer annars i veckan... jo i morgon ska jag tvätta och fortsätta måla. Vill ju få klart dom tills jag börjar jobba igen. Sen är det skåpen och lådorna som ska målas också. Men dom får vänta ett tag. Sen är det tänkt att jag ska måla väggarna också i köket. Tänkte göra en liten minirenovering. Just nu är väggarna målade i en blå fondvägg och sen aprikos på dom andra väggarna. Inte min smak precis. Får se vad det blir för färger. Men snyggare än det som är nu kan jag ju konstantera. 

 

På lördag är det ju final i melodifestivalen och änså länge får jag sitta hemma själv och kolla på den. Alla ska på andra håll. Trist men sant, så är det när man flyttat till stockholm och man inte har så många vänner här. Men det får gå. Om det är någon som vill ha extra sällskap är det bara att höra av sig..:)

Nu ska jag göra lite mat.. hörs senare

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-11 22:51:10

Va duktigt :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Är en tjej som jobbar på arlanda. Gillar sport, spelar själv minigolf. Gillar när det händer saker, blir annars rastlös. Men kan även sitta hemma och titta på film en regning söndag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela