Sandra

Uppsalabo, Minigolfare, Flygplatskontrollant, Sports tok, Skåning

2 st!!

Publicerad 2009-03-10 02:27:41 i Allmänt

Just nu har jag 2 st bloggar för att den första jag skapade har blivit så krångligt att logga in på. Den har inte kvar mitt lösenord ord och det ska vara nått google-konto och grejer. Men nu tröttnade jag på att skapa nytt lösenord varje gång jag ska loga in så då skapade jag denna bloggen istället. Hoppas det fungerar bättre:)

Vad har då hänt sen senast?

Jag har flyttat in till jonas nu, så nu har jag blivit en 08:a bo. Trivs väldigt bra med det!!

Jag är just nu ledig 8 dagar till, jag har redan varit ledig 1 dag så totalt blir det 9 dagar jag är ledig tills jag måste jobba igen. Det är väldigt skönt. Kunna slappa och ta det lugnt. Göra massa saker som man vill utan att stressa. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Är en tjej som jobbar på arlanda. Gillar sport, spelar själv minigolf. Gillar när det händer saker, blir annars rastlös. Men kan även sitta hemma och titta på film en regning söndag.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela